اهداف

  • بالا بردن آگاهی خریداران قبل از خرید با وقت کافی جهت تصمیم گیری
  • احترام به مشتریان و شرکای تجاری و کسب رضایت طرفین جهت استمرار کار
  • ایجاد ارتباط بین خریداران و تامین کنندگان کالا و خدمات
  • عرضه محصولات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت
  • عرضه محصولات متفاوت با تنوع بالا در انواع برندها
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • تنوع در کالاها متناسب با هر نوع نیاز و سلیقه مشتریان
  • بازاریابی و تبلیغ بدون ریسک برای شرکای تجاری خود با هدف جذب مشتریان جدید
  • عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده با گارانتی های اصلی
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است